Ota yhteyttä

Varsinais-Suomen Kokoomuksessa on väkeä kuin kissoja Vilkkilässä, ja me kaikki olemme kuulevin korvin.

Lähetä meille viesti oheisella lomakkeella tai tartu luuriin ja kilauta. Alta löydät kaikki tarvittavat yhteystiedot.

PS. Jos huomaat virheellisen yhteystiedon, niin arvostamme, jos laittaisit meille siitä viestin viereisellä lomakkeella. Kiitos!

Laita meille viestiä

Varsinais-Suomen Kokoomus ry

Piiritoimisto

Uudenmaankatu 19 A
20700 Turku
p. 0207 488 488 (valtakunnallinen vaihde)

Rantasaari Juha

Toiminnanjohtaja

Juhan vastuualueina ovat Varsinais-Suomen kokoomuksen järjestö-, vaali- ja kunnallispolitiikka sekä järjestön talous ja toiminnan rahoitus.

juha.rantasaari@kokoomus.fi

Hakanpää Keimo

Aluekoordinaattori, Kokoomuksen Nuorten Liitto

Keimo toimii Varsinais-Suomen ja Satakunnan Kokoomusnuorten ja -opiskelijoiden esittelijänä ja sihteerinä.

keimo.hakanpaa@kokoomusnuoret.fi

Lastunen Julia

Piirikoordinaattori, Kansallinen Lastenliitto

Julia toimii piiritoimistolla Kokoomuksen läheisjärjestö Kansallisen Lastenliiton piirikoordinaattorina.

julia.lastunen@lastenliitto.fi

Leinonen Tuija

Järjestösihteeri

Tuijan vastuualueina on piirin järjestötoiminnan tukeminen ja kehittäminen. Hän toimii Varsinais-Suomen Kokoomuksen piirihallituksen ja piirivaltuuston, sekä Varsinais-Suomen Kokoomusnaisten sihteerinä. Tuija koordinoi lisäksi kokoomusedustajien toimintaa Varsinais-Suomen sairaanhoitopiirin ja erityishuoltopiirissä toimielimissä.

tuija.leinonen@kokoomus.fi

Liitot ja jäsenjärjestöt