Kokoomus esittää Toni Forsblomia, Kaija Hartialaa ja Juhani Nummentaloa hyvinvointialueen hallitukseen

Tiedote 17.2.

Julkaisuvapaa heti

Varsinais-Suomen hyvinvointialueen kokoomuksen valtuustoryhmä on muodostanut esityksen luottamustehtävien osalta.

Aluehallituksen puheenjohtajaksi esitetään kaarinalaista Sanna Vauranojaa ja hallituksen jäseniksi Toni Forsblomia Naantalista, Kaija Hartialaa Turusta sekä Juhani Nummentaloa Salosta. Konsernijaoston johtoon on nousemassa turkulainen Sini Ruohonen.

Tulevaisuuden, tutkimuksen ja osaamisen neuvottelukunnan puheenjohtajaksi esitetään turkulaista Sauli Seittenrantaa ja työikäisten palveluiden valmistelulautakunnan puheenjohtajaksi kaarinalaista Susanna Majasuota.

“Luottamuspaikkajako on ollut haasteellinen palapeli, jossa on huomioitava erilaisia asioita aina äänimäärästä sukupuolijakoon. Kahden viikon tiiviin työn jälkeen olemme saaneet aikaiseksi kokonaisuuden, johon voimme olla tyytyväisissä”, kommentoi Varsinais-Suomen Kokoomuksen toiminnanjohtaja Juha Rantasaari.

Lisätietoja:

Ville Valkonen