Hae piirihallitukseen!

Kiinnostaako sinua työ Varsinais-Suomen Kokoomuksen tulevaisuuden rakentajana?
Haluatko olla mukana uudistustyössä ja antaa osaamisesi jäsentemme käyttöön?

Piirihallituksen jäsenen tehtävään avataan ensimmäistä kertaa haku kaikille Varsinais-Suomen kokoomuksen jäsenille.

Etsimme piirihallitukseen jäseniä, joille muutoksen muutosjohtaminen, viestintä, yhdessä tekeminen ja uusien, raikkaiden toimintatapojen käyttö on ominaista.

Vuosi 2020 tulee olemaan Varsinais-Suomen Kokoomukselle merkittävä, sillä sen aikana rakennetaan puolueen uusi suunta. Me haluamme näkyä osallistavana ja innostavana piirijärjestönä, joka elää jäsentemme arjessa. Vuosi 2020 tulee olemaan merkittävä, sillä sen aikana rakennetaan puolueen uusi suunta. V-S Kokoomus haluaa näkyä osallistavana ja innostavana, jäsentensä arjessa elävänä piirijärjestönä.

Mitä työskentely piirihallituksessa on?
Työskentely piirihallituksen jäsenenä tarjoaa sinulle näköalapaikan politiikkaan, viestintään ja vaikuttamiseen Varsinais-Suomessa. Piirihallituksen jäsenenä käytät päätösvaltaa ja olet luomassa avoimempaa, keskustelevampaa ja osallistavampaa Kokoomusta.

Piirihallitus kokoustaa noin kerran kuussa, kesäaikaa lukuun ottamatta. Piirihallituksen työtä johtaa puheenjohtaja, joka toimii myös Varsinais-Suomen Kokoomuksen puheenjohtajana. Piirihallituksessa on puheenjohtajan lisäksi kaksi varapuheenjohtajaa  sekä 9 jäsentä. Vuodeksi 2020 harkitaan myös varajäsenten valintaa muutoksena aiempaan käytäntöön. Piirihallitus työskentelee ilman kokouspalkkiota tai matka-ja kulukorvauksia.

Millaista henkilöä piirihallitukseen etsitään? Olenko minä etsitty henkilö? Piirihallitustyöskentely vaatii sitoutuneisuuden lisäksi omistautumista Varsinais-Suomen Kokoomuksen kehittämiseen. Se on aktiivisesta keskusteluotetta kokouksessa, näkemyksellisyyttä ja rohkeutta ottaa kantaa. Jäsenenä sinun tulee tuntea paikallista järjestökenttää ja olla verkostoitunut. Omalla toiminnallasi edistät tutkivan ja arvioivan toimintakulttuurin kehittymistä piirihallituksen toiminnassa.

Minua kiinnostaa työskentely piirihallituksessa, miten etenen?
Täytä linkin takaa aukeava hakulomake ja lähetä se sunnuntaihin 10.marraskuuta 2019 mennessä. Jos kaipaat lisätietoja, voit kysyä niitä piirihallitusta valmistelevaltan työryhmän jäseniltä.

Linkki hakulomakkeeseen:

Hakulomake