Varsinais-Suomen Kokoomuksen vaaliohjelma julki

Varsinais-Suomen Kokoomus julkaisi 19.3.2019 vaaliohjelmansa teemalla Tunnin juna -Nouse kyytiin!

Tulevalla vaalikaudella aloitetaan nopean junayhteyden rakentamien Turun ja Helsingin välille.

-Tunnin juna on teko työllisyyden puolesta ja ilmastonmuutosta vastaan, toteaa piirin puheenjohtaja Sirén ohjelman julkistamistilaisuudessa.

Varsinais-Suomen Kokoomus haluaa turvata  Varsinais-Suomen erityissaseman kasvun vauhdittajana ja  yritysten menestystarinoiden mahdollistajana. Nykyhetkessä tehtävät valinnat määrittävät tulevaisuutta vuosiksi tai vuosikymmeniksi eteenpäin. Ohjelma nostaa esiin kuusi kokoomuslaista teemaa; koulutuksen, talouden, terveyden, ympäristön ja ilmaston, turvallisuuden ja työn.

Kokoomuksen toiminnanjohtaja Juha Rantasaari iloitsee siitä, että vaaliohjelma pohjaa vahvasti  kokoomuslaisiin periaatteisiin ja arvopohjaan.

– Kokoomuksen aate kykenee kestämään aikaa ja elämään sen mukana. Vaaliohjelmamme on hyvä esimerkki tästä. Siinä nivoutuu kaikille varsinaissuomalaisille tärkeät asiat, Rantasaari kiteyttää. -Ohjelma on myös läpileikkaus niistä aiheista, joista Kokoomuksen ehdokkailla on osaamista ja annettavaa.

Varsinais-Suomen Kokoomuksen vaaliohjelma

• Varsinais-Suomen vaaliohjelma

Tiedostotyyppi: pdf
    Tiedostokoko: 1 MB

Tästä pääset lukemaan ohjleman kokonaisuudessaan.