Malla-Rannikko Laine aloitti piiritoimistolla 1.9.

Henkilöstömuutoksia Varsinais-Suomen Kokoomuksessa

Varsinais-Suomen Kokoomuksen järjestösihteeri Tuija Leinonen jää vuodeksi vuorotteluvapaalle 1. syyskuuta alkaen.

Tuijan sijaisena 1. syyskuuta aloittaa VTM Malla Rannikko-Laine. Hän toimii piiritoimistolla poliittisena sihteerinä vastuualueinaan piirin järjestötoiminta ja kuntavaaleihin valmistautuminen.

Malla myös koordinoi Varsinais-Suomen Kokoomuksen luottamushenkilöiden toimintaa Varsinais-Suomen liitossa sekä toimii Varsinais-Suomen Kokoomusnaisten sihteerinä.
Malla on aiemmin työskennellyt muun muassa Varsinais-Suomen liitossa sekä kansanedustajan avustajana.

Varsinais-Suomen Kokoomuksen tiedotussihteeri Suvi Uusitalo siirtyy niin ikään 1. syyskuuta poliittiseksi sihteeriksi. Suvi vastaa jatkossakin piirin tiedotus- ja viestintäasioista ja toimii Turun Kokoomuksen valtuustoryhmän ja hallituksen sihteerinä sekä vastaa kuntavaaleihin valmistautumisesta Turussa. Suvi koordinoi myös kokoomusedustajien toimintaa Varsinais-Suomen sairaanhoitopiirin toimielimissä.

Lisätietoja:

Rantasaari Juha

Toiminnanjohtaja

Juhan vastuualueina ovat Varsinais-Suomen kokoomuksen järjestö-, vaali- ja kunnallispolitiikka sekä järjestön talous ja toiminnan rahoitus.

juha.rantasaari@kokoomus.fi