Turvallinen Suomi – omaisuudenturva - kaikille avoin keskustelutilaisuus

25.02.2020 18.00– Turku Valtion virastotalo, Itsenäisyydenaukio 2 , 20800 Turku

Turun Kansallisseura järjestää avoimen keskustelutilaisuuden Turussa Valtion virastotalolla. Tilaisuus on osa kolmen turvallisuusteeman sarjaa, joista aikaisemmat ovat käsitelleet Suomen valtion turvallisuutta sekä yksiön turvallisuutta koskevia kysymyksiä. Viimeisimmässä tilaisuudessa aiheita lähestyttiin etenkin yksittäisen kansalaisten, erityisesti lasten, nuorten ja ikäihmisten näkökulmasta.

Sarjan teemaa jatkaa nyt kolmas tilaisuus, joka keskittyy teemaltaan omaisuudenturvaan yksilön, yhteiskunnan ja yritysten näkökulmasta. Keskustelussa sivutaan aiheita lainsäädännöstä, omaisuusrikoksiin, riskienhallintaan, digiajan uhkiin sekä omaisuudenturvaan. Tilaisuudessa vierailee joukko Suomen eturivin asiantuntijoita.

Lainsäädäntövalta                                              Antti Häkkänen, lakimies, kansanedustaja, Eduskunta

Virkavalta / poliisi                                              Risto Lammi, poliisipäällikkö, Lounais-Suomen poliisilaitos

Finanssi-, pankki- ja vakuutusala                        Kari Friman, riskienhallintajohtaja, Turun Seudun Osuuspankki

Turvallisuusalan erikoisasiantuntemus                 Jarno Limnell, erikoisasiantuntija, professori, dosentti, Aalto yo., Tampereen yo.

Turvallisuusalan yritykset                                 Jarmo Mikkonen, toimitusjohtaja, Securitas Oy

Keskustelun juontajana toimii Turun Kansallisseuran puheenjohtaja Harri Kiviluote.

Toivotamme yleisön tervetulleeksi sankoin joukoin paikalle osallistumaan keskusteluun!

Lämpimästi tervetuloa!

Keskustelutilaisuuden asiantuntijoina vierailevat: