Päiväretki Louhisaaren Kartanoon ja Kultarantaan

24.08.2019 8.15–17.00 Naantali

OHJELMA:

Aloitamme päivän kahvilla, jonka jälkeen kierrämme Mannerheimin syntymäkodissa, 1600-luvun kauniissa Louhisaaren kartanossa oppaan johdolla. Siirrymme seuraavaksi Kultarantaan, jonka upeassa muotopuutarhassa kävellään opastettu 45 minuutin pituinen reitti tutustuen 100-vuotiaan puutarhan eri osiin, patsaisiin ja paviljonkeihin. Puutarhakierroksen päätteeksi n. klo 13.30 – 14.30 nautitaan herkullinen saaristolounas Merisalin seisovasta pöydästä Naantalin vanhassa kaupungissa. Lounaan jälkeen on vielä mahdollisuus kierrellä itsenäisesti muissa Naantalin nähtävyyksissä, sillä kotimatkalle lähdemme klo 16.00.

LISÄTIEDOT Retken hinta on 85 euroa / henkilö. Sitovat ilmoittautumiset viimeistään to 8.8.2019: pirjo.e.koski@gmail.com tai puh. 050 3883 890. Maksu 15.8. mennessä Piritan Kokoomusnaiset ry:n tilille: FI79 4327 0010 2129 99.

Käytä maksussa viitenumeroa 505. Retkelle mahtuu mukaan 25 ensimmäistä ilmoittautumisjärjestyksessä. Retken toteutuminen vaatii vähintään 15 osallistujaa. Huomaathan, että opastetut kierrokset tehdään kävellen ja Louhisaaren kartanossa on paljon portaita.

Matkan virallinen järjestäjä: Naantalin Matkailu Oy www.visitnaantali.com

ARVONTA Kaikkien matkalle ilmoittautuneiden kesken arvomme yhden ilmaisen matkan. Arvonta suoritetaan pe 9.8. Piritan Kokoomusnaisten toimesta. Ilmoitamme voittajalle henkilökohtaisesti.

Pirjo Koski, Piritan Kokoomusnaiset pirjo.e.koski@gmail.com tai puh. 050 3883 890

Piritan Kokoomusnaiset ry