Vadelmavenepakolainen Mustion Linnan kesäteatterissa

07.08.2019 16.45–21.30 Salo Mustion Linnan kesäteatteri, Hållsnäsintie 89, 10360 Mustio

VADELMAVENEPAKOLAINEN    Hillitön komedia suomalaisesta miehestä, joka haluaa tulla vapaaehtoisesti ruotsalaiseksi    Mikko Virtanen - miesparka - on syntynyt väärään kansallisuuteen. Passin mukaan hän on suomalainen, mutta sisimmältään hän tietää olevansa ruotsalainen. Hän ei halua olla suomalainen mies: ahdistunut, änkyrä mörökölli. Hän haluaa olla avoin ja ulospäin suuntautunut ruotsalainen mies. Hän haluaa elää kansankodissa, missä ovetkin avautuvat kutsuvasti sisäänpäin. Niinpä Mikko Virtasesta tulee Göteborgissa syntynyt Mikael Anderson, jolla on kaunis vaimo ja täydellinen ruotsalainen perhe sekä kartanomallinen Volvo.    Teksti Miika Nousiainen Ohjaus Joonas Suominen Pääroolissa: Risto Kaskilahti   Teatteriretken yhteiskuljetus lähtee kello 16.45 Salon torin tilausajopysäkiltä. Näytös alkaa kello 18.00 ja esitys kestää noin 2,5 h (sis. väliajan).    Ilmoittautumiset sunnuntaihin 30.6. mennessä Marjukka Nurmelle tekstarilla 040 844 1067 tai marjukka.nurmi@salontilipalvelu.com.    Teatteriretken kokonaishinta 50 euroa (sis. kyyti ja väliaikatarjoilu) maksetaan 30.6. mennessä Salon Kokoomusnaiset ry:n tilille: FI56 5410 0220 3410 13.   Lämpimästi tervetuloa!

Marjukka Nurmi tekstarilla 040 844 1067 email marjukka.nurmi@salontilipalvelu.com.

Salon Kokoomusnaiset ry