Uudenkaupungin kokoomusväen kevätristeily Isoonkariin

30.05.2019 10.00–18.00 Uusikaupunki

Uudenkaupungin Kokoomusnaiset ry kutsuu kaikki kaupungin kokoomustoimijat yhteiselle kevätretkelle Isoonkariin. Osallistumme saareen tehtävälle kevätristeilylle helatorstaina 30.5., ja vars. risteilyohjelman lisäksi meillä on ajatus pitää oma porvarillinen piknik Isonkarin upeilla rantakallioilla. Kevätristeilystä tarkemmin Isonkarin verkkosivuilla https://www.isokari.fi/kevatristeilyt/

Tervetuloa Uudenkaupungin kokoomusväen kevätretkelle Isoonkariin helatorstaina 30.5.
- - lähtö klo 10 ja paluu klo 18 (lähtö Isostakarista klo 16.30).

Risteily tehdään M/S Kertulla, jolla viihtyisät ja lämpimät sisätilat sekä tunnelmallinen aurinkokansi, myös täydet anniskeluoikeudet. Isossakarissa yhteinen, opastettu saarikierros, tutustuminen majakkaan sekä lounas, myös runsaasti vapaata aikaa omatoimiseen retkeilyyn ja keväästä nautiskeluun. - - Osallistuthan porvarilliselle piknikillemme kaikille yhteisen risteilyohjelman jälkeen! Voit ottaa mukaan omat piknik-eväät, tai tilata korin ennakkoon Isostakarista.

Risteilyn normaalihinta on 65 € / hlö (lapset 4-12 v 35 €, lapset 0-3 v maksutta), mutta etukoodilla ukikokoomus saat -20 % alennuksen lipun hinnasta: Kokoomuksen jäsenille liput siis 52 € / 28 € / 0 € per hlö (myös perheenjäsenet ja mahdolliset uudet jäsenet). Hinta sisältää edestakaiset merimatkat, pullakahvit menomatkalla, opastetun saarikierroksen ja lounaan Isossakarissa sekä sisäänpääsyn majakkaan.

Paikkavarauksen teet helposti netissä (https://www.isokari.fi/kevatristeilyt/), ja matka maksetaan risteilypäivänä suoraan laivaan (maksutavat käteinen, kortit, lahjakortti). Muista käyttää etukoodia ukikokoomus kun teet varauksen!

Tehdään yhdessä kiva kevätretki ja suunnitellaan porvarillista jatkoa. Tervetuloa mukaan!

Kevätterveisin Merja Marsela ja Noora Hilden
Uudenkaupungin Kokoomusnaiset ry.

Noora Hilden, Uudenkaupungin Kokoomusnaiset ry:n sihteeri, noora.hilden@gmail.com, p. 0407345009

Uudenkaupungin Kokoomusnaiset r.y.