Eduskuntavierailu

11.12.2018 08:00–17:00 Turku Eduskunta

Jouluinen retki eduskuntatalolle tiistaina 11.12. Lähtö Turusta klo 8. Tällä kertaa osallistumme täysistunnon seurantaan lehtereillä. Ennen sitä teemme opastetun kierroksen peruskorjatussa eduskunnassa. Kierroksen jälkeen tapaamme ministereitä ja kansanedustajia kokoustila Pykälässä. Ulkomaankauppa- ja kehitysyhteistyöministeri Anne-Mari Virolainen on varannut ajan kalenteristaan. Meillä on tunti aikaa kuulla ja kysellä ajankohtaisista asioista. Tämä keskustelutunti on kaikkien kokoomusministerien ja kansanedustajien tiedossa; kutsulla tulla tervehtimään. Toivotaan yllätysvierailuja kahvihetkeemme!

Lounaalla käymme ravintola Pääpostissa. Lounas sisältää päivän keiton, kaksi pääruokavaihtoehtoa (joista toinen on kasvisvaihtoehto) sekä salaatti- ja leipäpöydän + kahvin ja jälkiruoan.

Lounaan jälkeen palaamme eduskuntaan lehtereille odottamaan salin täyttymistä kansanedustajista. Eduskunnan täysistuntoa seuraamme tunnin verran ja kotimatkalle lähdemme noin kello 15.

Matkan hinta on 50 euroa, sis. matkan, lounaan, opastuksen ja kahvit. Ilmoittautumiset mielellään 5.12.mennessä tuija.leinonen@kokoomus.fi.

Retkeä saa mainostaa ystäville!

Tuija Leinonen

Varsinais-Suomen Kokoomus