Haluan mukaan vaalityöhön!

Eduskuntavaalit käydään 2.4.2023 ja vaalityö käy kiivaimmillaan! Jokaiselle vaalityöstä kiinnostuneelle löydetään tehtävää niin ehdokkaiden vaalitiimeistä kuin piirin yleisvaalityöstäkin.

Ehdokkaat ottavat mielellään mukaan uusia tekijöitään tiimeihinsä. Nimetyt ehdokkaat löydät Eduskuntavaalit 2023 -sivulta ja voit olla heihin vaalityön tiimoilta suoraan yhteydessä tai vastata vaihtoehtoisesti oheiseen lomakkeeseen.

Myös Varsinais-Suomen Kokoomus ottaa vastaan mielellään innokkaita tekijöitä vaalityöhönsä. Ilmoittaudu mukaan oheisella lomakkeella.

Kokoomuksen jäsenpalvelu ratkaisee ongelman kuin ongelman

Jäsenpalvelu neuvoo sinua muun muassa jäsenlaskuasioissa, puolueeseen liittymiseen liittyvissä kysymyksissä, auttaa paikallisyhdistyssiirroissa, kokoomusfoorumille kirjautumisessa ja yleensä jäsenyyteen liittyvissä asioissa.

Olethan yhteydessä – parhaiten tavoitat jäsenpalvelun sähköpostitse: jasenpalvelu@kokoomus.fi

Jäsenpalveluun voit olla yhteydessä myös puhelimitse: 0207 488 424 maanantaisin ja keskiviikkoisin klo 9.00-12.00  ja tiistaina klo 15.00–18.00 välisenä aikana.

Kokoomusfoorumilla voit muuttaa tietojasi ja osallistua keskusteluun

Kokoomusfoorumille pääset kirjautumaan https://asiointi.kokoomus.fi/

Mikäli et ole kirjautunut aikaisemmin, tai olet unohtanut salasanasi, tilaa lomakkeen linkistä uusi salasana. Ongelmatilanteissa ole yhteydessä jäsenpalveluun.

Varaa tila ja kampanjatarvikkeita yhdistyksesi käyttöön

Voit varata Uudenmaantullin kokoustilan ja studion käyttöösi osoitteesta https://www.kansallissaatio.fi/ajanvaraus/ . Mikäli haluat varata tilan jäsenhintaan tai noutaa kampanjatarvikkeita, ole yhteydessä järjestöpäällikkö Laura Yli-Arvelaan sähköpostitse laura.yli-arvela@kokoomus.fi.

Julkaisemme mediassa julkaistuja kirjoituksia

Varsinais-Suomen Kokoomus vastaanottaa jäseniltään tekstejä, mielipidekirjoituksia sekä artikkeleita. Julkaisemme valittuja tekstejä nettisivuillamme.

Lähetä mielipidekirjoituksesi Varsinais-Suomen Kokoomukselle alla olevalla lomakkeeella:

Lähetä kirjoituksesi

Lähetä kirjoituksesi Varsinais-Suomen Kokoomukselle
Max. tiedoston koko: 5 MB.
(Pakollinen)

Tule puhumaan ja tekemään politiikkaa – osallistu verkostoihin ja vaikuta kokoomuksessa

Jäsenistössämme on suuresti sekä arjen että erityisalojen osaamista ja hyödyllistä hiljaista tietoa. Haluamme, että kaikilla jäsenillämme on mahdollisuus osallistua politiikkamme tekemiseen. Verkostot ovat olemassa tätä vaikuttamistyötä varten ja ne ovat avoimia kaikille jäsenille.

Verkostoissa kokoomuksen jäsenillä on mahdollisuus puhua ja tehdä politiikkaa – verkostot ovat kaikille jäsenille avoimia. Haluamme sinut mukaan! Verkostot tarjoavat kaikille kokoomuksen jäsenille mahdollisuuden seurata itseään kiinnostavia poliittisia teemoja, vaikuttaa niihin itselle ja elämäntilanteeseen parhaiten sopivalla tavalla sekä tavata samoista asioista kiinnostuneita ihmisiä.

Verkostot kokoavat kaikki verkoston aiheesta kiinnostuneet kokoomuslaiset yhteen. Politiikkaverkostojen aihealueet noudattavat pääosin eduskunnan valiokuntajakoa. Lisäksi verkostoja ovat senioreiden asioita poikkihallinnollisesti ja läpileikkaavalla periaatteella käsittelevä seniorifoorumi sekä puoluetoiminnan yleistä kehittämistä ja uudenlaisia toimintatapoja kehittävä toimintafoorumi.

Verkostoon voit liittyä kirjautumalla kokoomusfoorumiin. Ylävalikossa mene kohtaan “Keskustelut” ja avautuvasta pudotusvalikosta “Verkostot”. Siellä klikkaa “Valitse verkostot”, merkitse oman mielenkiintosi mukaisiin verkostoihin rasti ruutuun ja paina luettelon alareunassa olevaa “Tallenna” -nappia. Muuta ei tarvitse tehdä.

Kirjaudu tästä kokoomusfoorumiin.

Tutustu verkostoihin tästä: