Eurovaalit 2019

Varsinais-Suomesta on kaksi eurovaaliehdokasta, Hans Adolf Ehrnrooth ja Janika Takatalo.
Ehdokkaat eivät pärjää yksin, vaan he tarvitsevat kaikkien tuen ja avun. Kokoomuslaisen kampanjan vahvuus Varsinais-Suomessa on aina ollut ahkera järjestöväen toiminta. Sitä tarvitaan taas!

Ota rohkeasti yhteyttä ehdokkaisiimme ja heidän tiimeihinsä ja tule mukaan vaalityöhön! Nähdään vaalikentillä!

Suomesta valitaan 14 meppiä, eli europarlamentaarikkoa. Eurovaalit pidetään 23.–26.5.2019. Ennakkoäänestys kotimaassa keskiviikosta tiistaihin 15.–21.5. ja ulkomailla keskiviikosta lauantaihin 15.–18.5. Varsinainen äänestyspäivä on 26.5.2019.

Hans Adolf Ehrnrooth

Turvallisen ja vakaan Euroopan puolesta

Ehrnroothilla on takanaan yli 30 vuoden ura Puolustusvoimissa. Hän on työskennellyt mm. suurlähetystöissä sekä Brysselissä että Pariisissa, kriisinhallintajoukon komentajana Tchadissa, YK-sotilastarkkailijana sekä lukuisissa muissa kansainvälisissä tehtävissä. Koulutukseltaan hän on yleisesikuntaupseeri ja sotilasarvoltaan everstiluutnantti.
Lisätietoa ehdokkaan sivuilta: hansadolfehrnrooth.fi

Janika Takatalo

Sinivihreä, moderni ja asiantunteva uudistaja

Janika Takatalo on 26-vuotias Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunnan puheenjohtaja. Hän on myös Turun kaupunginvaltuutettu, Varsinais-Suomen maakuntavaltuutettu ja nuorisolautakunnan puheenjohtaja. Koulutukseltaan hän on valtiotieteiden maisteri, joka valmistelee parhaillaan tutkimussuunnitelmaa jatko-opintojaan varten. Takatalo toimii myös sivutoimisena yrittäjänä toiminimensä kautta.
Lisätietoa ehdokkaan sivuilta: janikatakatalo.fi